Ağız Diş ve Çene Cerrahisi, Ortognatik Cerrahi Nedir? Antalya

Ağız ve çene cerrahisi tedavisi nedir? Antalya'da ağız ve çene cerrahisi alanında diş tedavisi için nelere dikkat edilmelidir?

Çene-yüz bölgesi ağrıları, alt çene eklemi hastalıkları tükürük bezi rahatsızlıkları da çene cerrahisinin çalışma alanı içindedir. Aynı zamanda bazı sistemik hastalıkların ağız içerisindeki belirtilerinin saptanması ve doğumsal veya sonradan gelişen çene yüz anomalileri genellikle ağız ve çene cerrahisi çalışma alanına girer.

Ağız ve Çene Cerrahisi, Diş ve Diş sağlığı kliniği Antalya

Çene cerrahisi başta ağız ve dişlere bağlı kistler tümörler gibi patolojilerin yanı sıra diş ve çene kırıkları çene kemiği içinde gömük kalmış dişlerin çıkartılması veya sürdürülmesi, protez yapımına yardımcı olmak için ağzın sert ve yumuşak dokularında yapılan düzeltmeleri içermektedir.

Ücretsiz Randevu - Ağız ve Çene Cerrahisi

Antalya'da Ağız ve Çene Cerrahisi alanında tedavi olmak için aşağıdan ücretsiz randevu oluşturabilirssiniz.
20+ yıl diş tedavileri tecrübesi ve profesyonel hasta hizmetleri.

Ücretsiz Randevu

20 Yaş Dişlerine Hangi durumlarda operasyon yapılır?

Genellikle bireylerin ağzında bu dişlerin rahatlıkla sürebilmesi için yeterli alan bulunmadığından günümüzde birçok genç insanda 20 yaş dişleri sorun teşkil etmektedir.

İnsanlarda 20 yaş dişleri genellikle yer darlığından ötürü, bazen de yanlış konumlanışa bağlı olarak süremeyip gömük ya da yarı gömük kalırlar. Gömük 20 yaş dişleri genellikle o kişiye ağrı, şişlik, ağzı yeterince açamama gibi rahatsızlıklar verebilmektedir. Süremeyen 20 yaş dişinin etrafında çene kemiğine yapışık, sürme apsesi dediğimiz kistik bir lezyon oluşabilir (20 yaş dişlerine bağlı yaşanan ağrı ve şişlikler genelde bu lezyonun akut enflamasyonlarında oluşmaktadır). Ayrıca 20 yaş dişleri komşu olduğu dişin kökünü eritebilir ve geniş bir çene kemiği defektine yol açabilirler. 20 yaş dişlerinin ön dişleri sıkıştırıp çapraşıklığa yol açması durumuna da sıklıkla rastlanmaktadır.

Genel prensip olarak, sürme yönü farklı (normal olmayan) ve sıkışıklıktan dolayı süremeyen tüm 20 yaş dişleri cerrahi operasyonla alınmalıdır. Ağrı ve şişlik gibi hiçbir rahatsızlık olmasa bile bu dişler sürebilmek için hem önündeki dişin köküne zarar verirler hem de diğer dişleri sıkıştırarak çapraşıklığa ve bu çapraşıklığa bağılı olarak çürük eğiliminde artışa sebep olurlar.

Mutlu Gülüşlere İlk Adımı Atın

Siz de Antlara Dental'in sunduğu BrightSmiles çözümleri ile mutlu, özgüvenli, estetik gülüşlere sahip olabilirsiniz.

antlara dental, 20'lik diş çelkimii fiyatları Antalya