Antalya İmplant Tedavisi

antalya implant

Uygun fiyatlı, etkili ve uzun ömürlü Diş İmplantları mı arıyorsunuz?

Antlara’da, güler yüzlü ve deneyimli ekibimiz en iyi çözümleri bulmanıza yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır.

İmplant uzmanlarımız diş implantlarında 20 yılı aşkın deneyime sahiptir.

Tedavinizi daha rahat ve keyifli hale getirmek için implant tedavisinde sedasyon seçeneği sunuyoruz.

Hastalarımızın yorumlarını okumak için düğmeye basın

Neden Diş İmplant tedavisini tercih etmelisiniz?

Eksik diş/dişleriniz nedeniyle özgüveninizi kaybetmeniz çok normaldir.

Ve belki de eksik dişler tarzınızı ve konuşmanızı hatta çiğnemenizi acı verici hale getirebilir.

Ancak endişeye gerek yok! Bu durumu kabul etmek ve eksik dişlerinizden dolayı acı çekmek zorunda değilsiniz.

Çünkü küçük bir titanyum implant, bir zamanlar çenenizde bulunan eksik dişlerinizin köklerinin yerini alacaktır.

Diş İmplantları hakkında;
  • Bir eksik dişinizi değiştirmek için tek bir taç kullanıyoruz
  • Birden fazla eksik dişinizi değiştirmek için bir köprü/protez yapıyoruz.
Diş İmplantları size;
  • Güzel gülümsemenizi geri getirir,
  • Güvensiz veya utangaç hissetmenizi ortadan kaldırır,
  • Düzgün ve acı çekmeden çiğnemenize yardımcı olur,
  • Tekrar normal konuşmanızı sağlar.

Randevunuzu Alın

Güler yüzlü ekibimiz tüm sorularınızı cevaplamaya hazırdır.

5 Adımda Diş İmplantınız ve Güzel Gülümseme Süreciniz

implant antalya

Adım 1 - Diş Uzmanları

Diş uzmanlarımızla implant tedaviniz hakkında görüşebilirsiniz

Antalya implant uygulama

Adım 2 - İmplant Tedavi Planı

İdeal ve size özel İmplant tedavi planınızı hazırlıyoruz

implant uygulaması

Adım 3 - Diş Tedavi Planı

Diş tedavinizi birlikte planlıyoruz

dental-implants-antalya

Adım 4 - Estetik

Size mükemmel fonksiyon ve estetik sunuyoruz

diş implantı antalya

Adım 5 - Yeni Gülümseme ve Güven

Yeni gülümsemenizin ve özgüveninizin tadını çıkarın

İmplant tedavinizi geciktirirseniz sonradan size maliyeti ne olur?

• Eksik dişlerin etrafındaki destek kemiği yavaş yavaş erir.
  • Ne kadar çok ertelerseniz daha az kemik kalır.
  • Ve doğal olarak, implant alma şansınız o kadar az olur.
  • Bu nedenle, daha sonra hayal kırıklığını önlemek için, şimdi harekete geçmenizi tavsiye ediyoruz.

Hastalarımızın Hikayeleri

Antlara'daki deneyimlerinin hayatlarını nasıl değiştirdiğini anlatan sevimli hastalarımızdan bazılarını izleyin.

dentist-dilek-aksu-güler

Diş Hekimi Dilek Aksu Güler

Dt. Dilek Aksu Güler 1982 yılında Isparta’da doğdu. Süleyman Demirel Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesinden 2005 yılında mezun olmuştur.

Türk Diş Hekimleri Birliği Antalya Diş Hekimleri Odası üyesidir. INTERNATİONAL CONGRESS OF ORAL IMPLANTOLOGIST derneğinin üyesidir...

Detay

Antalya'da en iyi diş bakımı ve tedavi standartlarını sağladığımıza inanıyoruz.

Hastalarımızın yorumları en iyi kanıtıdır.

Klinikteki hekimler ve asistanlar sadece diş implant tedavinizi yürütmekle kalmaz

Dr. Dilek Aksu Güler, Türkiye'nin en nitelikli Hollywood gülümseme uzmanlarından biridir. Son derece sevecen doktorumuz hastalarının istek ve ihtiyaçlarına karşı çok hassastır.

Antlara'nın itibarı o kadar yaygın bir şekilde büyüyor ki, Avrupa ülkelerinden bir çok hastamız var.

Bugün ücretsiz çevrimiçi danışma alabilirsiniz. Kesinlikle memnun kalacaksınız. İmplant tedaviniz için bizi seçebilirsiniz. Antalya'da daha iyi Türkiye Diş İmplantları sağlıyoruz.

Diğer tedavilerimizden olan lamina diş ve ortodonti konularını da okumanızı tavsiye ederiz.

Diş implant uygulaması çoğunlukla iki aşama olarak yapılır.

Birinci aşamada eksik dişin olduğu bölgeye lokal anestezi ile uyuşturularak diş eti kaldırılması uygulanır. Daha önceden ölçümleri yapılarak belirlenen kemik kalınlığı ve uzunluğu dikkate alınarak implant için diş kemiğinde yer hazırlanır.

İkinci aşamada ise diş kemiğine yerleştirilen kök baz alınarak üzerine diş vidalama işlemi yapılır.

İmplant uygulamasının birinci aşaması gerekli muayenenin yapılması ve kemik içine implant vidasının yerleştirilmesi sürecidir. Bu süreçten sonra üzerine yapılacak protezin süresi kişinin yaşı, çene kemiğinin kalitesi gibi özelliklere göre 2-6 ay arasında değişebilir. Bu süre diş hekiminin yapacağı muayene sonrası size bildirilecektir.

İmplant uygulaması sonrasında eklenen protez kişinin kendi dişlerinden pek farklı değildir. Bu sebeple diş eti hastalıkları diş iltihaplanması gibi süreçlerden etkilenebilirler.

Gerekli diş hekimi kontrolleri ve iyi bir ağız bakımı yapılması ile imlant protezleri uzun süre sağlıklı bir şekilde kullanabilirsiniz.

İmplant uygulaması için kullanılan titanyum bütün dünyada en çok kullanılan ve kabul görmüş olan implant maddesidir.

Vücuda çabuk uyum sağlaması ve kolay kolay vücut tarafından reddedilme olmadığından diş hekimleri tarafından kullanılmaktadır.

Antalya - İmplant çene kemiğine yerleştirilen bir vida olması sebebiyle vücut tarafından reddedilme gibi bir durum söz konusu değildir.

Fakat implant sonrası gerekli ağız bakımının yapılmaması, hijyen kurallarına uyulmaması sonucu hastalarda enfeksiyon kapma riski olabilir. Buna bağlı olarak uygulanan implantın ömrünü erken tamamlaması sonucu ortaya çıkabilir. Bu sebeple implant uygulanmasından sonra diş hekimi kontrolleri ve ağız bakımı kesinlikle aksatılmamalıdır.

Kişinin genel sağlık durumu iyi olduğu müddetçe implant uygulaması için yaş önemli değildir. Fakat implant uygulaması yapılacak kişinin çene kemik yapısı tamamlanmamışsa implant uygulaması tercih edilmeyebilir.

İmplant uygulamaları kişinin şeker hastalığı, yüksek tansiyon gibi hastalıkları bulunmuyorsa herkese uygulanabilir.

Fakat implant uygulanabilmesi için gerekli bazı şartların sağlanması gerekir. Bunlar implant uygulama öncesinde yapılacak muayenede veya doktor görüşmesinde kontrol edilir.

İmplant öncesi muayenelerde olması gereken şartlardan birisi kişinin çene kemiğinin ölçümleridir. Çene kemiği implant vidasını yerleştirmeye yetecek kadar geniş ve derin olmalıdır. Aksi halde implant vidası tutunamaz ve implant uygulaması başarısız olur. Ayrıca çene kemiğinin yeterli sertlikte olması üzerine yapılacak protezin kalitesini de belirler.

İmplant uygulaması iki aşamada gerçekleştirilir. Birinci aşamada lokal anestezi doğru uygulanırsa uygulama esnasında ağrı olmaz. İmplantın çene kemiğine yerleştirildiği günün akşamında hafif bir sızı duyulabilir. Bu hafif sızı ise ağrı kesiciler tarafından kolayca bastırılır. Duyulacak ağrı normal diş çekiminde duyulan ağrıdan çok farklı değildir. Zamanla ağız implanta alışacağından ağzınızda varlığını bile hissetmeyeceksinizdir. Antalya implant hakkında her türlü sorununuz için canlı yardım üzerinden talepte bulunabilirsiniz. Detaylı bilgi için linkine veya linkine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Diyabet ve Şeker Hastalarında;
Diyabeti olan hastalara kesinlikle implant uygulanmaz diye bir şey söylenemez. Diyabet hastalarında implant yapılması için hastalığın seviyesinin kontrol altında olması gerekmektedir. Diyabet hastaları gerek doku iyileşmesinin yavaş olması gerekse enfeksiyon riskinin fazla olması nedeniyle riskli olarak kabul edilen hastalardandır. İmplant uygulanabilen diyabet hastalarının tedavi sonrası diş hekimi kontrollerini aksatmaması ve tedavi sonrası ağız bakımı için yapılması gereken hijyen kurallarına çok dikkat etmesi gerekmektedir.
Yüksek tansiyon hastaları ise ağrı veya stres gibi durumlara tepkisel olarak daha hassas olduğundan implant tedavisi esnasında kan basıncı yükselerek sıkıntılı sorunlara yol açabilir. Bu sebeple implant uygulama esnasında tansiyon hastası olan kişilerin kan basınçları takip edilmelidir.
Kemik Gelişimini Tamamlanmamış Olanlarda;
Erken yaşlarda insanın kemik gelişimi tam olarak tamamlanmaz. İmplant uygulaması yapılacak çene kemiğinin gelişimini tamamlaması sonucu yapılacak implantı tutacak kemikte problem yaşanabilir. Bu sebeple bu tür hastalarda implant yapmak için uygun zamanın gelmesi beklenir.
Çene Kemiğinin Uygun Olmadığı Durumlar;
İmplant uygulamalarında implantın yerleştirileceği çene kemiğinin niceliği çok önemlidir. İmplant için kullanılan titanyum implantlar genellikle belirli çap ve uzunlukta üretilirler. Çene kemiğinin durumuna göre diş hekimi implant ölçülerine karar vermektedir. Bazı durumlarda kişinin çene kemiği implant uygulaması yapılmasına müsaade etmeyecek şekilde çok ince veya yeter uzunlukta olmayabilir. Bu gibi durumlarda hasta ile konuşularak diş hekiminin cerrahi müdahale ile çene kemiğini uygun hale getirmesi kararı verilebilir. Bunun için kullanılacak yöntemler kısaca kemik greftleme, kemik açma olarak adlandırılır. Ağız ve Çene hakkında detaylı bilgi için linke tıklayabilirsiniz.
Bu durumların dışında kalp hastalığı olan veya kalp pili kullanan hastalarda, kemoterapi gören hastalarda da implant uygulaması diş hekiminin yapacağı muayene ve diş hekimi ile hastanın beraber karar vermesi sonucunda yapılabilir. İmplant uygulaması yapılırsa hastaların tedavi sonrası ağız bakımı ve hijyen kuralları ile diş hekimi kontrollerini çok iyi takip etmesi gerekmektedir.
Kan pıhtılaşması Sorunu Olanlarda;
Kan pıhtılaşma rahatsızlığı olan hastalarda implant uygulaması oldukça riskli olduğundan genellikle uygulanmaz.

1. İmplant sonrası Ağız Bakımı nasıl olmalıdır?
İmplant uygulamasından sonra ilk iki gün çok önemlidir. Bu süre içerisinde ağız bakımına çok önem verilmeli, ağızda basınca sebep olacak hareketlerden kaçınılmalıdır. Mümkünse ilk bir gün içinde ağız çalkalanmamalı veya gargara yapılmamalıdır. Ağız içi temizliği fırça veya diş ipi ile yapılmalı fakat implant bölgesine hassas yaklaşılmalı çok basınç uygulanmamalıdır. Nemli bir pamuk yardımıyla implant bölgelerinin temizliği yapılabilir.
2. İmplant uygulaması sonrası beslenme nasıl olmalıdır?
İmplant uygulamasında çeneye vida yerleştirildikten sonra protezin takılacağı 2-6 aylık döneme kadar beslenme konusuna dikkat etmek gerekir. Aşırı sıcak veya soğuk gıdalardan uzak durmalı, çok sert olan besinler yenilmemeli bunun yerine yumuşak ve ılık gıdalar tercih edilmelidir.
3. İmplant sonrası nelere dikkat edilmelidir?

• İmplantların altları en doğru şekilde diş ipi ile temizlenmelidir. Temizleme esnasında implantın sabitliğine zarar verilmemesine özen gösterilmelidir.
  • Ara yüz fırçası implant uygulanan hastaların kullanması gereken önemli bir diş temizlik aracıdır.
  • İmplant sonrası ilk 2-3 saat hiç bir şey yenilmemelidir. İlk 24 saat boyunca sıcak soğuk yiyecek ve içeceklerden uzak durmak besin olarak ise özellikle yumuşak gıdaları tercih etmek gerekmektedir.
  • İlk 12 saat diş fırçalanma veya gargara yapılmamalıdır. 36 saat sonrasında mümkünse 2 hafta boyunca günde iki defa ağız gargarası yapılmalıdır.
  • İlk 24 saat süresince sigara alkol kesinlikle kullanılmamalıdır. İmplant bölgesi enfeksiyon konusunda hassastır. Mümkünse tam iyileşme sağlanana kadar özellikle sigaradan uzak durmakta fayda vardır.
  • 1-2 gün boyunca ağzınızın kanaması normaldir. Kanamayı durdurmak veya azaltmak için yumuşak bir steril bez veya nemli bir pamuk yardımıyla fazla basınç uygulamadan implant bölgesini temizleyebilirsiniz.
  • Diş hekimi tarafından verilen ağrı kesici veya antibiyotikleri önerilen şekilde kullanmaya özen gösterin. Herhangi bir ters durumda diş hekiminiz ile iletişime geçmelisiniz.
  • İlk birkaç gün boyunca ağız ve yüz bölgesinde şişlik olması normaldir. Özellikle göz altı bölgesinde oluşacak şişler için buz tedavisi yapılabilir.
  • Beklenmedik durumlarla karşılaşılması durumunda diş hekimi ile irtibata geçmeli ve problemlerinizi sormalısınız.