Antalya Telsiz Ortodonti - Invisalign

antalya telsiz ortodonti invisalign

Dişlerinizdeki çapraşıklıktan dolayı rahatça gülümseyemiyorsanız ve bu sorunu çözmek için braket takmak istemiyorsanız invisalign tam size göre.

Invisalign (Şeffaf plak) tedavileri sayesinde artık selfie çekerken veya toplu fotoğraf çekilirken dişlerinizi doyasıya gösterip çok daha güzel pozlar verebilirsiniz.

Braketlerle tedavilerin aksine Invisalign ile çok daha estetik ve konforlu bir tedavi süreci sizi bekliyor.

Yapacağımız 3 boyutlu dijital tarama sonucu ağız içi kayıtlarınızı alıyor ve size özel şeffaf plaklar hazırlıyoruz. Haftada bir değiştireceğiniz plaklar tamamlandığında her zaman arzu ettiğiniz gülüşe kavuşmuş olacaksınız.

Diğer tedavilerimizden olan implant ve ortodonti konularını da okumanızı tavsiye ederiz.

Invisalign, günlük hayatınıza müdahale etmeden gülüşünüzü değiştirmenin en iyi yoludur.

Antalya Telsiz Ortodonti - Invisalign

Hayalinize Ve Etkileyici Gülümsemenize Doğru giden yolda Heyecan Verici 4 Adım

X ray, ağız içi ve ağız dışı fotoğraflarınızın alınması

3 Boyutlu tarayıcı ile dişlerinizin taranması

Tedavinin 3 boyutlu olarak planlanması

Plakların hazırlanıp hastaya teslim edilmesi

dentist-ugur-agar

Ortodontist Uzm. Uğur Ağar

Uzm. Dt. Uğur AĞAR, 27.07.1974 Antakya doğumludur.

Hacettepe Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi'nden mezun olan Uğur AĞAR ihtisasını Cumhuriyet Üniversitesi'nde tamamlayıp, İstanbul GATA'da ve Erciyes Üniversitesi'nde görevde bulunmuştur...

Detay

En Sık Karşılaşılan Sorular

Invisalign tedavilerinde yaş sınırı bulunmamaktadır. En doğru kararı vermek için ortodontik muayene olunması gerekmektedir.

Sadece en yakınınızdakiler plakları fark edebilir.

Her bir plak ortalama 0,2 mm hareket yaptırabilecek şekilde kuvvet verir. Bu sayede normal telin oluşturduğu ağrıdan çok daha azını oluşturmasını bekleriz.

Bazı hastalarımız hiç ağrı hissetmemekte sadece bir sıkılık hissetmektedir.

Bir kısım tedaviler tellerle olan tedavilere göre daha kısa sürmekle birlikte birçoğunda benzer tedavi süreleri gözlemlenmektedir.

Yemek yediğiniz ve dişlerinizi fırçaladığınız zamanlar haricinde tüm zamanlarda plaklarınızı takmanızı istiyoruz.

Plaklar genellikle 1-2 hafta aralığında değiştirilmelidir. Plaklarınızı iyi kullandığınız taktirde haftada 1 değiştirebilirsiniz. İstediğiniz sonuca daha kısa sürede ulaşabilirsiniz.